10.000 Vrienden

Word een van onze 10.000 vrienden
en tover een glimlach op het gezicht van een kind!

Op zoek naar 10.000 vrienden. Niet op Facebook of LinkedIn, maar vrienden die kinderen in Haïti een warm hart toedragen. Vrienden die elk jaar rond kerst € 25,00 kunnen en willen missen om op die manier kinderen in Haïti de mogelijkheid te geven naar school te gaan.

Stichting Naar School in Haïti is al ruim twintig jaar actief in Haïti en zorgt ervoor dat ruim 250 kinderen naar school kunnen. Dit alles kost geld, veel geld. Op jaarbasis zo’n € 250.000,–. Om te zorgen dat deze kinderen ook in de toekomst naar school kunnen blijven gaan, zoeken wij 10.000 vrienden die elk jaar rond kerst € 25,00 doneren.

Tien jaar geleden mocht ik adoptiekinderen van Haïti naar Nederland begeleiden. Dat was zeer bijzonder en wat ben ik dankbaar dat te hebben mogen ervaren! Sindsdien zit Haïti in mijn hart, zijn de gezichten van Haïti een onderdeel van mijn leven. Vanaf dat moment besloot ik kinderen in Haïti te helpen en zet ik me in voor Stichting Naar School in Haïti. Samen met anderen lukt het. Samen met jóu, toveren we een glimlach op die bruine koppies.

Hoe werkt deze actie:
Word vriend!
Druk op de button “Ik word vriend” en doneer jaarlijks € 25,– rond de kerst.

Wat krijg je?
Een glimlach
Een glimlach van een kind in Haïti
Een glimlach van mij
Als een kind kan lezen, schrijven, basisnormen leren, heeft het een kans op een betere toekomst.

Doel:
Het doel is 10.000 vrienden. Ik hoop dat je meehelpt.
Wil je meer weten? Mail mij via info@stichtingnaarschoolinhaiti.nl

Namens de kids in Haïti,
dank dat je vriend wordt!

Marjan Cornelis